blev visst en liten lista såhär på kvällskvisten

Vem var den sista du träffade? min familj

Vilken var den senaste film du sett? Inception

Vem ringde du senast? My

Vad är dagens planer? Dagen är snart slut, men ikväll ska jag prata lite mer med My och sen slöa framför datorn.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa blir mer personligt, men sms är smidigare.

När såg du senast din mamma? För sisodär 2.5 h sedan

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du idag? 7.30

Vem fick dig att skratta senast? Nån i duschen efter innebandyträningen

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

Hur många kuddar har du i sängen? Two

Har du någon gång spytt på fyllan? nope

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju helt på, var, när och hur.

Är du social? Jodå, håller mig väl på en lagom nivå.

Vilken är din favoritglass? Finns dögod chokladglass som jag skrivit om förut nångång men kommer inte ihåg vad den heter. Men den är himmelsk!

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Antagligen sparat, men att resa skulle vara ett måste!

Tycker du om Kinamat? klart!

Tycker du om kaffe? icke

Vad dricker du till frukost? mjölk eller juice

Sover du på någon särskild sida? Vrider nog på mig tusen gånger innan jag somnar.

Kan du spela poker? kan, kan jag väl men vet inte om jag är särskild skillad på det ;)

Tycker du om att mysa? always.

Känner du någon med samma födelsedag som din? En styck människa :)

Vill du ha barn? Absolut!

Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och upplevelser

Vad var det senaste du stoppade i munnen? vatten

Vad har du för ringsignal? Baba Yetu

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? En hel låda :)

Kan du byta olja på bilen? Känns inte så svårt men har dock aldrig gjort det.

Har du fått fortkörningsböter? kört två gånger på en liten väg så njae ;)

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? telefonnummer












Kom ihåg mig?