lördag 26 mars

Har haft en alldeles ypperligt bra lördag! Hade bestämt mig igår att jag inte skulle vara med på mixturneringen i hallen idag men så vaknar jag 8.20 och är jätte pigg. Ähh jag är med tänkte jag då! Så jag packade min väska åt lite frukost och så åkte jag så jag var i hallen lagom till 9. Det va riktigt roligt! Hamnade i samma lag som Elina (min tränare) + massa andra mindre barn men det va kul iaf! :) Vi kom till kvartsfinal men sen tog de stopp.. Sen när jag kom hem så väntade min älskade samhällskunskap på mig. Försöker mig på en ny studieteknik så nu gör jag en sammanfattning från varje sida om vad som var viktigast och så! :) Lär mig genom att skriva ner allt och sen blir det enklare att plugga på inför provet :) Vet inte om jag berättat om klänningen som sys för fullt här hemma. Om inte så gör jag det nu. Jag ska på återträff nästa helg och eftersom det är vår allra sista så ska vi avsluta den med pompa och ståt! Vi ska helt enkelt ha en galamiddag på lördagkväll så det är långklänning som jag eller mestadels mamma gjort och den blev glar idag!! :D Lite finjusteringar kvar men den är nästan helt klar och jag är så nöjd!


Här har ni resultatet :)


Millah    •  

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah










Kom ihåg mig?