tappra läsare!

hej på er!
Helt otroligt att ni är så många som pallar läsa min blogg varje dag. Jag skriver ju inte ens nånting.. skäms! Men jag ska skärpa mig. Lovar! 

I lördags hade vi äntligen kommit till dagen då alltid skulle sitta. Det var genrepsdags! Det gick faktiskt ganska bra. Bättre än förväntat iaf. :D Igår går hade vi även vårt första framträdande så nu är vi äntligen igång! :D Har gjort 1 av sisådär 85/90 stycken. Snacka om att jag kommer vara trött efter denna lusseperioden. Jag som var trött efter 1 ;) Från och med lördag så kommer vi ha minst ett framträdande varje dag fram till den 17onde så då blir det inte mycket skolgång inte. Ganska skönt faktiskt :) Missar inte allt för mycket så då gör det ingenting. Några skoldagar mindre kan man väl leva med :)

Har haft håltimma i sisådär 3 timmar nu. Lagom kul om ni frågar mig. All denna väntan för endast en naturkunskapslektion. Värt det? Njae. Men idag ska vi få reda på provet så då kan det vara bra att vara där. Kommer dock bara vara där en liten stund. Ska följa med mamma till GeKås i eftermiddag och se om jag hittar något kul. Förhoppningsvis hittar jag lite julklappar. Brukar inte hitta så jätte mycket där men man kan ju alltid hoppas. Eftersom lucian håller på enda till den 17onde så behöver jag komma igång med julklapparna nu. Jag lär ju ändå behöva åka in till stan dagarna innan julafton men ändå skönt att slippa den värsta julstressen. Jag har nog stressigt ändå.



så glad att jag har de bästa vännerna!












Kom ihåg mig?