friday.

Immanu el, tedrickande och prat med en fin vän var det jag gjorde igår istället för att göra klart mina instuderingfrågor. Ibland får man prioritera! Kändes att frågorna inte sprang sin väg och jag visste att jag skulle vara hemma från skolan idag så då fick det bli så. Min kroppstemperatur har även den svalkat ner sig lite så förhoppningsvis blir det inte mer feber än det jag hade igår. Är fortfarande helmossig i huvudet och förkyld men har man ingen feber så kan man räkna sig till ganska frisk. :) Jag vågar dock inte säga att jag är frisk än för då kommer jag säkert ha feber ikväll men ni kan väl skicka iväg en bön om att jag ska bli frisk för jag har inte riktigt tiden till att vara sjuk i helgen. Som jag skrev igår så kommer släkten på pappas sida hit imorgon. Klockan 11 är det sagt att dom ska knacka på dörren och så blir det en heldag med la familia. Ser fram emot det! Vi har lyckats ta en helg då faktiskt alla kan komma. Alla 24 fina människor kommer vara samlade. :)
 
På söndag är det inplanerat ett sjutimmars jobbpass för mig. Det ger goa pengar på en söndag. Söndagar är nästa bäst att jobba på tycker jag. Jag hinner gå till kyrkan på förmiddagen och jobba på eftermiddagen. Det brukar ändå inte hända så värst mycket en söndagseftermiddag. Eftersom det är skola dagen efter så blir det inte av att man åker iväg och träffar vänner så då blir det nästan alltid en slappardag så då kan man likväl jobba som att ligga hemma och glo flm. :)
 

gillar dig bruden!
 
Nu ska jag strax ta tag i mitt liv. Eller ja, borsta tänderna iaf! Alltid ett steg på vägen! ;)
pusspåre!











Kom ihåg mig?