God fortsättning.

Lugnet har lagt sig över prästgården. Här är det inga små springande barn kvar utan alla har lämnat oss. Det är väldigt trevligt att ha släkten här på besök men jag måste säga att det är lite skönt att bara va familjen också. Man kan gå runt i bara pyjamasen utan att det gör nånting. Nu ikväll har vi varit hos några goda vänner till vår familj. Det blev god mat och rappakalja. Sjukt roligt spel! Har faktiskt aldrig spelat det förut men om jag känner min familj rätt så var det inte sista gången det spelet spelades. Vi är verkligen en riktig spelfamilj. Det spelar minst ett spel varje dag och är det inte kort så är det risk eller något liknande. Vi spelade risk i eftermiddags och jag vann för andra gången i rad. Lite stolt faktiskt, ;)
 
 
 
Imorgon ska jag ta användning utan mina shoppingarmbågar och ta mig fram bland allt mellandagsreafolk.
God fortsättning på er och sov gott!


William    •  

Har ni tid så lär er fin rummy sjukt roligt (men långt) kortspel










Kom ihåg mig?