jaghjärtarea.

Det är väl ingen nyhet att jag gillar rea? jag är en reamissbrukare och en äkta linnemissbrukare. Är det på rea och jag gillar det så köper jag det oavsett pris och jag älskar att gå runt i linnen. Jag har så ofantligt många men ändå kommer jag hem med nya efter nästan varje shoppingrunda. Idag kom jag inte hem med ett utan tre stycken. Ja, ni hör! ;) Idag har jag alltså, som ni kanske har förstått, varit iväg med mor min på mellandagsshopping. Mycket trevligt! En till sak som är ytterst rolig är att jag kom hem med en balklänning rikare. Hur galet är inte det!? hade inte alls tänkt köpa någon idag och egentligen inte tänkt kolla på någon heller men så såg jag en butik och tänker "Äsch, vi kan ju likväl in och titta vad som finns!" och efter en några provningar så hängde den där och väntade på mig. Det var inte alls en sådan jag tänkt ha från början och det var inte alls den bilden av min balklänning men den satt så perfekt och det är den enda som finns i Svea rike så jag kände att det var lika bra att köpa den. Jag är väldigt nöjd!! sex plagg och en julklapp för 550 kronor och så balklänningen som kostade lite mer. Det får man väl ändå tycka är okej! :)
 











Kom ihåg mig?