fri frakt och 10 % på hm!


Eftersom jag har fri frakt och 10 % på hm så kunde jag inte riktit låta bli att shoppa lite. Har kollat på sandalerna ett tag och jag är verkligen i behov utav ett par nya till sommaren så då kunde jag lika väl köpa dom nu när det var lite rea! :) Pyjamasen och träningslinnet var jag faktiskt också i behov av så det vara bara bra saker jag köpte ;) Har tränat i slitna tshirtar nu ett tag och det blir så mycket roligare att träna när man känner sig snygg så nu hoppas vi på att det passar och är snyggt :) Pyjamasen kändes somrig och fin så det fick följa med även den. Kan ju inte sova i långa och varma pyjamasbyxor hela året så den får det bli när det är lite varmare :)

Hade egentligen kollat ut ett par svarta haremsbyxor från barnavdelningen som tänkt köpa men nu var dom slut.. Buhu! Hoppas dom kommer in snart igen! :)

Nu blir det en kväll framför TVn. Sverige möter ju trots allt Kroatien i fotboll! Kolla på det nu vänner! Sport är bra för människan :)


hanna b    •  

sv: Haha, nä, men nu vet du att Johan är skåning. ;)










Kom ihåg mig?