jämnt måndag men aldrig fredag.

onsdagen är avklarad och om två dagar är det helg igen! Woho! veckorna går ganska snabbt just nu men tyvärr går helgerna ännu fortare.. Känns som om det är måndag jämnt. Varför kunde det inte vara fredag jämnt istället?
Fick idag reda på att jag är ledig nästa onsdag! woho för det! Ska in till stan och se west side story med min klass och Es1orna så då kommer vi inte hem förens typ 24-01 så då blev vi huxflux komplediga dagen efter. Hur skönt är inte det lixom? Har även studiedag nästa måndag så det är mycket ledigt nuförtiden. Det tycker vi om! :)

Jag har förresten bestämt mig för att jag ska ta tag i mitt "jeansproblem" och åka till jeansson och prova dom och är dom snygga så får dom följa med hem. ;) Det vara några treor som har något projektarbete som har kopplingar till butiken så dom gick runt och gav ut 20%-lappar på ett par valfria jeans så då blev valet ganska lätt! Så då blir det 1099-220 = 879 och sen har jag 100 kronor rabatt sen innan så från att jeansen kostat 1099 så kostar dom nu 779! awesome! 


Du ä bra söt du, puh!

pusshej!











Kom ihåg mig?