like a rollercoaster

Idag har jag haft en fantastiskt bra dag! Ni ser.. det går upp och ner dethär! ;) Men idag har jag tillbringat den mesta tiden tillsammans med min kära extrasyster.  Jag har nämligen bestämt att Isaks systrar ska få bli mina extrasystrar eftersom jag inte har några själv. ;) Så jag åkte till Reb och barnen vid 10-tiden och var där till 16 och därimellan hann R sy en supertjusig topp/tunika/klänning till mig, vi hann dansa till Phil Collins, leka jage&kurragömma, sitta i en soffa och läsa böcker, ha mystid med C, pussla & spela spel med E&M, leka med barbies och så framförallt ha härlig kvalitetstid med Rebecka. Kära nån vad jag gillar den kvinnan! Min andra kära extrasyster Melvixen gillar jag också fantastiskt mycket men har tyvärr inte träffat henne på ett tag nu.. Får bli ändring på det!
 
När jag kom hem så svepte jag om till jobbkläder med en gång och åkte till mitt kära ICA och jobbar kvällspass. Imorgon väntas det ett långt jobbpass från 12-21.15 men det ska nog gå bra! skulle egentligen bara jobbat från 17 men när en kollega blivit sjuk så får man hoppa in och jobba några timmar extra. (catching :)). Aldrig roligt med sjukdom men man får göra det bästa av situationen! Imorgon kommer även Isak hem så jag ska ha en skön kväll hemma hos honom tillsammans med Sandra.Vi blandar nytta med nöje! :)
 

hade även haft tebjudning med Corren med barbisarnas servis! Supermys!
 
Sov gott kära ni!
 
 
 


anonym    •  

låter som du haft en mysig dag! :)

Svar: det har jag verkligen haft!! :)
//Carro










Kom ihåg mig?