släcka eller inte?

Ska ni släcka ner en timme ikväll? Det är som sagt earth hour ikväll men har inte helt bestämt mig för hur jag ska göra. Det är final i gladiatorerna ikväll som jag hade tänkt att se eller någon mysig film. Lite egoistiskt kanske men jag tycker min familj är bra på att släcka ner överlag så varflr just ikväll? Detta är ett långsiktigt arbete så då är det ju bättre att släcka efter sig hela tiden än bara en kväll. Visst jag förstår poängen men nä, jag tror inte jag släcker ikväll. Inte TVn iaf! ;)

Skulle egentligen jobbat idag mellan 8-14 men eftersom jag fortfarande är sjuk och har gått med en fruktansvärd huvudvärk hela dagen så fick det bli en dag hemma. Hade gärna haft pengarna men om jag hade jobbat så hade jag antagligen mått skunk nu så det var förhoppningsvis rätt val.












Kom ihåg mig?