Ännu en sådan.

Avslutar ännu en dag med ett leende på läpparna! Mitt liv är åter i rullning och denna gången rullar det åt rätt håll. Åt ett håll där jag kan känna mig lycklig. Jag har så galet fina vänner som gör mina dagar värda att minnas. En liten kommentar eller helgalna bilder på telefonen som gör så att man går runt på ett leende på läpparna jämnt! Jag älskar mina vänner och ser fram emot nyår då jag träffar mina fina skånevänner också. Kanske framförallt fröken Einarsson. Kära hjärtanes vad jag saknar den kvinnan denna afton! Har inte träffat henne sedan januari. Kan ni förstå!? Sedan januari!! Det är inte okej! Ser som sagt fram emot nyår då jag får spendera flera dagar tillsammans med den kvinnan och många andra goa vänner! 
 
 
Älskar den kvinnan!
 

Ha en galet fin kväll!
/C











Kom ihåg mig?