Tiden springer iväg.

Torsdagar är vanligtvis inga roliga dagar men jag känner att jag har ett bra flow på bra dagar nu så jag fortsätter. Idag har helt enkelt varit en bra men lång dag. Roliga lektioner, fina människor, luciarep, pepparkaksätande och nu vankas det pannkakor! Funderar på om jag verkligen borde träna ikväll! Känner en viss trötthet i min rygg så kanske ska vila. Det är så väldigt tråkigt bara!  Men kanske viktigt.. Äsch, jag får se hur det blir!
 
Idag hade jag som sagt luciarep. Vi ska hålla i luciatåget på skolan men sen så ska även vi i förra årets Marks Luciatrupp vara med på årets kröning så det övade vi också inför. Var så roligt att träffa alla fina igen! Så många minnen som kommer fram genom bara ett förspel till en sång eller vad det nu är. Vi har galna minnen till allt. Det var en fantastik månad som jag sent kommer glömma. Det känns dock inte som om det var ett helt år sedan man stod där och hade genrep för sina nära och kära och var redo för att sätta igång. Det har gått så galet fort! det var lixom ett helt år (!) sedan! Vad hände där? Om ett halvår precis så står vi utanför MG med balklänningar och fina håruppsättningar och är redo för en afton vi sent kommer glömma. Det är sannerligen något som är sjukt!
 











Kom ihåg mig?