Gekås

En förmiddag på gekås är avklarad tillsammans med Hanna och Jonathan. Vi kom vid 8.30 och sitter i bilen påväg hem nu. Väldigt skönt att vara i kassan när man ser hur folkmassan bara ökar. Helt sjukt vad mycket folk det är på ett sånt ställe! Jag tänkte att jag skulle vara billig idag och köpte inte ett ända klädesplagg men ändå kom man upp i över 700 kronor. Men jag har köpt vettiga saker och jag har hållit mig till listan nästan hela tiden med undantag för ett par saker men dom sakerna kostade 50 kronor totalt så jag är nöjd! Jag har även haft en väldigt bra dag!! Man får passa på att umgås när dom är hemma! :)

 

Tänkte att det är alltid bra att fotografera vagnsnumret för det är väldigt lätt att blanda ihop vagnarna. Vet inte hur många gånger jag hörde i högtalarna "Gekås kundradio; Ni som sett **** gul/röd/grön/svart kontakta receptionen". Vi klarade oss dock utan något sådant med det skulle inte förvånat mig om det hade hänt! ;)

 

pusshej!

/C












Kom ihåg mig?