Julklappsfix

Idag var det inte lika fint väder man vaknade upp till. Idag är det sånt väder då man frågar sig varför man bor i Sverige och inte i typ Florida. Men när det är sånt här väder så kan man sitta inne med gott samvete och dricka en varm kopp te/choklad och sitta och julklappsfixa. Håller på med en julklapp till mamma och pappa som tar så sjukt mycket tid. Ingen av dom läser här (Tillåter dom inte ;)) men risken finns ändå så jag håller det hemligt. Åh, det är så mysigt att sitta och fixa med julklappar. Julen känns så mycket närmre då! Snön kan få komma lagom till första advent och så ligga kvar till nyår. Det skulle vara perfekt! En julafton utan snö känns inte riktigt bra men tyvärr har man fått vänja sig vid att så är fallet men i år hoppas jag att det ska komma mycket snö! Stora delar av min släkt kommer hit och firar jul och i och med kommer det två små übersöta barn på 4 och 2 år. Då är ju snö ett måste! Så mysigt att kunna vara ute och bygga snögubbar och göra snöänglar. Känns inte riktigt lika juligt om det är regn och 3+ på julafton som faktiskt inte är en omöjlighet. Usch och fy! Snö ska det va!
 

en dag på sjön i februari
 
 hejsvejs!


F    •  

DET ÄR OKTOBER DITT ÄGG

Svar: jag vet.. Men det är skönt att ha lite planering! :)
Carro










Kom ihåg mig?