18år.

Vuxenlivet började 07.00 med att familjen kom inklampandes i min skönsömn med vacker (?) sång, frukost på sängen och finfina paket! Jag är helt klart nöjd med mina presenter! Pengar, smycken och kläder av alla dess slag.
Medans mina bröder till sömntutor gick och la sig direkt efter att dom grattat mig så var far min och jag duktiga och bar in bord och stolar och jag har bakat muffins i massor. Ikväll vankas det nämligen kalas. Vi är fyra stycken som fyllt 18 inom loppet av en månad så vi ska fira tillsammans och i nuläget är det typ 65 pers som kommer. Det är tur att man har stort hus! ;) Det är mycket som ska fixas med mat, kakor, tårta, plats att sitta och allt sånt men förhoppningen är att det blir en riktigt  trevlig kväll med fina vänner!
 

Collaget som Alva så fint gjorde till mig... ;)
 
 











Kom ihåg mig?