året som gått - januari.

Ett år. Vad är det egentligen? Massa tid som bara flyter förbi, och samtidigt dagar med möjligheter. Life is a rollercoaster. Sen är det upp till oss att njuta av färden eller skrika. 2012 blev ett år fullt av både skratt, gråt, njutningar och skrik. Ett år fullt av mycket glädje men också ett år fullt av uppförsbackar och prövningar.
 
Det har gått drygt ett år från det att jag skrev det som du precis läst, det är alltså dags för ännu en årsredovisning och vi börjar med januari månad. Vilken månad alltså! Jag var upp över öronen kär och var alldeles tillfreds med det liv jag levde. Jag laddade upp inför den sista terminen som gymnasieelev och hade en träningslust som aldrig förr. När jag kollar tillbaka i arkivet så ser jag att det inte hände så värst mycket. Vi började läsa manuset till musikalen mer aktivt efter jullovet och vi kände oss mer förvirrade än någonsin när det gällde det men under veckornas gång så började bitarna falla på plats.Tankarna om tiden efter studenten började gnaga sig på och var jag inte förvirrade pga all musikalövning så blev jag det av framtidstankarna. Studier, bibelskola, resa eller jobba? Ja, det var frågor som jag ställdes för allt som oftast.
 
 
Januari var en riktigt månad och vi hade flera minusgrader och snön låg vid på marken. Kan vi inte hålla en tumme på att det blir så nästa år också? börjar bli riktigt trött på allt regn nu!
 
Ska försöka slänga ihop februari månad innan natten också, så håll till godo!
 
 KRAM!
 
 











Kom ihåg mig?