It´s a good day!

Nu går en trött fröken Andersson på helg. Vi är nämligen lediga imorgon så denna torsdagen har varit ovanligt enkel att ta sig igenom. Hade närmare tre timmars musikalrep på förmiddagen då vi sjöng igenom de flesta låtarna. Jag som älskar körsång hade kunnat sitta en stund till men mina kära klasskompisar tröttnade så både den ena och den andra hade avlägsnat sig efter ca två timmar men vi var åtta tappra elever kvar hela vägen. Superkul om ni frågar mig! Sen har jag haft svenska, tvärflöjt och psykologi på eftermiddagen och alla dessa lektionerna har varit roliga att gå på idag. Det har verkligen varit en bra dag med ett perfekt avslut med matdag med Einar. En riktig humörsvängare har jag gått och blivit. Jag skyller på en kvinnas hormoner! ;) De två senaste dagarna har varit totalt kaos och jag har varit så fruktansvärt bitter och vilsen i mig själv medans idag har jag varit hur glad som helst och älskat livet om man nu kan säga så. Denna dagen tar jag vara på och hoppas att den ska kunna ge mig lite extra energi när nästa bottennapp kommer.
 
Reserverade precis bioplatser till Les Miserables för mamma, pappa och mig imorgonkväll. Ska skämma bort mig med lite egentid med päronen. Hur mysigt är inte det? Har blivit ett äkta mamma/pappa barn det senaste. Det har lixom slagit mig hur sjukt bra jag har det. Föräldrar som älskar varandra och en familj som är helt fantastisk. Jag är lyckligt lottad! 
 











Kom ihåg mig?