Framtiden.

Kajsa och jag hade vårt dagliga kvällssmsande igår och vi kom in på temat framtid. Har kommit fram till hur mycket det ordet skrämmer mig. Jag är verkligen inte redo för framtiden än. "vad ska du göra till hösten?", "vad ska du utbilda dig till?", "Vem vill du gifta dig med?", "När vill du gifta dig?". Aah, är detta frågor som man ska kunna svara på när man är 18 år!? Just nu vet jag absolut inte svaret till några utav dessa frågorna. Jag vet att jag vill jobba men jag vet inte var, jag vet att jag vill plugga men jag vet inte till vad, jag vet att jag vill gifta mig men jag vet inte med vem och jag vet att jag vill gifta mig men jag vet inte när. Räcker det som svar? Min hjärna blir totalt mos när jag tänker på allt detta för jag vill så gärna ha svaren men jag har dom inte. Jag njuter för fullt över att jag får gå i skolan i några månader till. En vardag där man fortfarande vet på nåt ungefär vad man ska göra. 
 
 
Nu vet jag tex att jag måste gå och göra mig i ordning för att hinna till skolan.
Precis så stora val är alldeles lagom för mig.
Ha en riktigt bra dag, vänner!











Kom ihåg mig?