TIPSA MIG!

Känner att min inspiration till att blogga är i botten så behöver lite tips från er. Vad vill ni läsa om? tipsa mig om allt! Vill ni ha frågestund? Vill ni veta mer/mindre om mig? Ja, ni fattar! 

 


Emelie    •  

Var kommer din fina balklänning ifrån och hur mycket kostade den?

Anonym    •  

Vad vill du göra i framtiden? Vill du gifta dig ung och få barn eller vill du satsa på ditt framtida i yrke i första hand och ta allt sånt senare?

Du har förövrigt en väldigt fin blogg!
kram

Anonym    •  

-Har du något favoritbibelord eller någon lovsång som betyder extra mycket för dig?

-Summera dina tre år på MG, nu i efterhand, vad minns du bäst? (:

- Publicera någon mer text som du gjort, kanske någon skoluppgift du gjort nu under 3:an eller så? Det var så roligt att läsa när du lade upp något sådant en gång :)

- Ta kort på dina favoritkläder/outfits :)

- Har du någon idol? :)





Anonym    •  

Mer bibelord som du gillar!

Svar: Har en lista på bibelord som jag gillar antecknat i telefonen så jag skriver ner alla så kan du ju slå upp och se om någon av de faller i smaken. :)
Jesaja 42&43
Ords 4 10-13
Ef 2:10
Jona 4:7
Jer 17:7-9
Rom 5:8
Ps 27:13-14
Apg 2:42-46
Ps 37:4-5
Caroline Andersson










Kom ihåg mig?