gääääsp.

Tröttheten från balen har nu tagit plats i min kropp. Under gårdagen var jag oförskämt pigg fastän jag sovit på helt fel timmar och även för få men idag så har ögonen gått i kors av trötthet. Spenderade fem (!) minuter i skolan, det tog alltså längre tid att ta sig till och från skolan än vad det gjorde att vara i skolan, för lite betygssamtal sedan snabbt hem för att åka mot Borås med Jonas för lite shopping och sedan ännu en gång åka iväg för shopping med utbytt sällskap mot mor och shoppingeb blev mat istället för annat. Nu är vi förberedda inför allt vad student heter.
 
Morgondagen bjuder på jobb och för en gång skull jobbar jag 8-14. Den tiden har jag inte jobbat på över ett år så det kan bli spännande och se om jag kommer ihåg morgonrutinerna eller inte. Bakar tillsammans med en rolig kollega så det ska nog inte vara några problem. På kvällen hade jag först tänkt åka mot Skene och studenttältning med flertalet treor men det lutar åt att jag blir hemma. Är så vansinnigt trött och har varit hemma väldigt lite det senaste så det får nog bli en hemmakväll med familjen istället. Mycket ska fixas inför studenten och eftersom jag inte kommer vara hemma på hela måndagen så känner jag att jag vill vara med och hjälpa till lite mer eftersom det ändå är Jag som tar studenten. Familjen ska ju inte behöva stå för allt. Är så tacksam för allt jobb som min familj lägger ner inför denna stora dag. Ni är guld värda!
 
dålig bild på världens bästa.

Nu ska jag borsta taggarna för att sedan ta en tidig kväll.
Så rolig fredag har jag.
KRAM











Kom ihåg mig?