adventstädning.

Första advent imorgon och städningen är i full gång, eller ja den börjar gå mot sitt slut. Mina händer är helt nariga efter att ha tvättat fönster som ändå inte vill bli rena och allt sånt som hör till adventsstädning. I eftermiddag har vi vårt årliga adventsfika med vänner till familjen men tyvärr jobbar jag så jag får efterfesta med glögg och pepparkakor när jag kommer hem ikväll. Älskar adventstiden då alla stjärnor kommer upp i fönstren och man börjar osa jul. M-M-M säger jag till det!
 
 
Förra årets adventsstjärna hänger i fönstret men lika fin är den ändå. Så mysigt när det är mörkt på kvällen och stjärnan lyser upp rummet. Jag som inte gillar mörker så värst mycket tycker advent/jultiden är mycket bra på så sätt att det aldrig är mörkt. Jobbigt för elräkningen men skönt för mig! ;)  
 
Hur mycket adventspyntar du?
KRAM











Kom ihåg mig?