ett jobb rikare.

Just nu känner jag mig så himla glad. Toktrött, men glad. Jag har fått ett jobb, mitt typ sjätte jobb om man ska räkna med alla vikarieställen jag haft/har så det känns lite galet. Detta är en tjänst som assistent för en kille som ska flytta in här i byggden så småningom som ligger på 50% och sedan hoppas jag kunna jobba lite till. För som det ser ut just nu så kommer jag jobba varje eftermiddag så då vore det kanon om jag kunde jobba med lite andra uppgifter på skolan på förmiddagen. Med lite pusslande så ska det nog kunna gå ihop sig bra! Det känns iaf väldigt bra för det är med barn jag vill jobba med och så ser det väldigt bra ut i mitt CV inför framtiden. Bara det att allt klaffar så himla bra med de olika jobben. Nu har jag typ lämnat ICA och just då så kommer denna möjligheten. Hurra!
 
 
Fått massor av denna varan idag och då blir det lite enklare att jobba trots att ögonlocken känns tunga som fyllda icakassar. Så är det bara. Men ack så skönt det är att få komma hem och äta i lugn och ro utan massa stoj runt omkring och bara vara. Det är guld värt!
 
Har du haft en bra dag?
KRAM
 
 
 
 











Kom ihåg mig?