Hösten

Sista september idag och galet vad denna månaden gått fort och vilket underbart väder vi haft. Det är först nu det höstiga vädret börjar komma då man behöver skrapa bilrutan på morgonen och plusgraderna blir allt förre på dagen men det fina vädret är fortfarande kvar vilket jag hoppas stannar långt in i hösten. Bara för några veckor sedan gick jag i shorts och linne pga att allt annat var för varmt. Inte ofta det är så i september månad, inte för mig iaf. Hösten känns på nåt sätt mycket kortare när det är fint väder ute och humöret blir bättre. Bara massa fördelar!
 

Imorgon är det jobb för mig igen. Denna gång som assistent för en kille på skolan inne i byn. Har aldrig jobbat med något liknande förut så det ska bli spännande och säkerligen utmanande.
 
Kram!


Malin S    •  

Spännande jobb!

Svar: Ja, det känns spännande :)
Caroline Andersson










Kom ihåg mig?