mars - en vårmånad.

Kan ni fatta att det är första mars på lördag? mars månad har alltid inneburit vår i min hjärna så jag fortsätter med det. Jag lever fortfarande på gårdagens underbara vårväder och hoppas solen kommer och gör oss sällskap fler gånger snart. Idag har det varit ganska varmt, eller ja upp mot 8-10 grader, men solen har lyst med sin frånvaro så det har varit ganska rått och ruggigt ute men när solen väl kommer fram så är det riktigt gott att vara ute. Men hela tiden nu är ju helt underbar egentligen. Det är ljust långt in på eftermiddagen och barnen vill vara ute mest hela tiden så att jobba är inte jobbigt nånstans just nu. 
 
 
Såhär vackert var det här ute på landet när jag cyklade hem från jobbet igår. Även det är ju helt ljuvligt att man kan gå eller cykla till jobbet utan att behöva ha på sig halva garderoben utan nu var det istället så att man kom svettigt till jobbet. Mamma slutade tidigt idag så jag kunde åka bil hem men annars har det blivit 1.5 mil på två dagar. Härligt med vardagsmotion!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?