året som gått - november.

Den ruggiga men ack så mysiga månaden november kom och jag inledde den med en helg nere hos mormor&morfar med bullbak, städning och kik i gamla fotoalbum sen vi var små. Jag besökte farmor&farfars grav, började jobba som skolassistent, drack chailatte så ofta jag kunde, skrev upp, kollade på vänner, skickade iväg mamma och pappa till Spanien, kuggade uppkörning, promenerade in till jobbet flera gånger i veckan, låg däckad i hög feber, knarkade clementiner, kvällsfikade med mamma&moster, köpte dem första julklapparna, "firade" åttaårsdag i prästgården, satte upp alla mysiga adventsstjärnor, jobbade några pass på ICA, bakade lussekatter och drack massa god glögg.
 
 
November brukar inte vara någon månad jag tycker om men förra året blev november ändå en helt okej bra månad. Det fanns bottendagar då jag helst bara ville gråta men det fanns också dagar då allt föll på plats. En vanlig månad i mitt liv med andra ord. ;)











Kom ihåg mig?