Oftast positivt.

Det blev en pysselförmiddag såhär i början av veckan. Om mindre än två veckor vankas det första konfalägret på Helsjön och jag känner att jag är lite i mitt essä när jag får planera hur mycket jag vill och både stort och smått så just nu sitter jag och klistar och skriver på små kort som konfirmanderna ska få när dem kommer. Jag har verkligen fått min pappas gener när det gäller planering och framförhållning och grejer. Tycker det är så roligt också så det är ingenting jag gör bara för att jag måste utan jag är sån i mig själv. Skriver gärna listor på vad som borde göras och gör gärna flera onödiga saker bara för att jag kan. Det är dock inte alltid positivt att vara kontrollsfreak då jag ibland kan ta på mig fler saker än jag orkar och om jag ger direktiv till någon annan att han/hon ska göra något så är det ofta jag går och kollar i efterhand att det blir gjort så då blir det ju ändå dubbelt upp. Ja, rörigt, men ni kanske fattar? Men oftast tycker jag bara planering är roligt och just den planering jag håller på med nu är en roligt planering som jag gärna fortsätter med ett tag till.
 
 
 
KRAM!











Kom ihåg mig?