two weeks.

Dagarna susar förbi här i landet långt borta och idag har vi varit iväg i hela två veckor. Känns som om vi kom nyss samtidigt som det känns som om vi aldrig varit ifrån varandra. Vi hänger mest vid poolen om dagarna och bara chillar. Igår tog vi en mellandag då det regnade och var molningt fram tills seneftermiddagen så då passade vi på att gå in till centrum och shoppa lite och sedan äta ute. Supermysigt! Har varit på jakt efter en klänning som jag kan ha på konfirmationen senare i sommar och efter ex antal provade klänningar inne på Forever21 (bästa butiken) så hittade jag den. Nöjd tjej!
 
 
Ikväll är planen att dra ner till stranden med varsin sub och sitta där och bara götta oss och prata om allt mellan himmel jord. Just det där att få ventilera olika samtalsämnen med vänner som verkligen lyssnar är fina grejer. Älskar mina  fina vänner! Är så glad över att det bara är tre månader kvar tills Sofie är hemma igen istället för nio månader som det var förra gången vi skildes åt för nu känns det inte alls lika jobbigt på samma sätt som då när man inte visste när man skulle ses nästa gång. Det är alltid jobbigt att säga hejdå men nu är det bara en kortis som vi är ifrån varandra. Men först och främst har vi ikväll, hela dagen imorgon och några timmar på söndag kvar tillsammans och då, mina vänner, ska vi njuta.
 
Hur är livet hemma?
KRAM!
 
 











Kom ihåg mig?