En heldag på stan.

Att få ha en heldag tillsammans med några guldkorn är sannerligen fina grejer. När jag fyllde år fick jag en heldag inne i Göteborg med valfritt restaurangsbesök och en Frölundamatch som avslutning så vi passade på, nu när alla syskonen är hemma, och gjorde en heldag tillsammans. Blev en billig dag för min del då jag gick ut och in genom dem flesta butikerna utan något shoppat, vilket förmodligen var bra för min ekonomi. Det är så mysigt att få komma iväg såhär, bara vi tre, och hitta på saker. Sedan att Frölunda förlorade på straffar gav dagen en något besk eftersmak, men annars en oerhört fin dag och grymt god mat på Bryggeriet. Tacksam över att få ha sådana fina bröder!
 
 
Imorgon har jag inplanerat en annan present från bröderna, nämligen en helkroppsmassage hos Paulina. Fick det i julklapp utan Jonas och Viktor, men har inte haft möjlighet att få den efterlängtade massagen förens nu, men nu äntligen ska min stela kropp bli något mjukare.
 
Hoppas Du haft en bra dag!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?