En veckas lov.

 
Att ha en veckas lov är verkligen hur skönt som helst. Min hjärna har gått crazybananas och tror det är lördag var och varannan dag när det i själva verket är en helt vanlig torsdag. Jag njuter för fullt av att få vara hemhemma, omringad av människor jag älskar så, och bara få ha en vecka utan press och stress. Var inne i stan igår till idag och hann träffa en och annan fin människa för att sedan fira lill-lördag tillsammans med Glimma-vänner som hittat upp till västkusten. Oerhört mysigt! Sen att jag inte riktigt är gjord för att vara uppe till 03.30 är ju en annan femma, men kul hade vi. Imorgon är det fredag och jag ska ta tag i städning av mitt rum som jag tänkte gjort i början av veckan men som aldrig riktigt blev av och sedan ska jag iväg på andra festligheter på kvällen som jag har absolut noll koll om. Jag vet på nåt ungefär hur jag ska vara klädd och när jag ska vara klar, mycket mer än så vet jag inte. 
 
 
 
Att ha en veckas lov tillsammans med nära och kära är verkligen en bra grej. 
 
Ta hand om Dig!
 
KRAM!
 


Hannah S.    •  

Åh vad skönt med lov! Måste vänta till jullovet på nästa lov..-.-

Svar: rätt vad det är så är det jul. Det går snabbt! :)
Caroline Andersson










Kom ihåg mig?