20 år. Hurra!

Idag för tjugo år sedan var en dyster dag för många då fartyget Estonia som gick mellan Stockholm och Estland sjönk, men det var också en väldigt fin dag, iaf för min familj som fick en dotter och lillasyster. Det har varit 20 fina år och jag hade aldrig varit den jag är idag om det inte vore för min familj och för alla mina vänner. Idag lämnar jag mina ungdomsår bakom mig och måste ändå säga att jag är ganska glad över det. Det har varit år av kämpande av många olika slag men också år av lycka. Idag blir jag 20 år gammal och dagen har jag spenderat hemma tillsammans med familjen med frukost och paket på sängen och senare gomiddag gjord av mamma. Fina grejer!

Ett blött gruppfoto - mahaha

Har dock inte bara hunnit fylla år i helgen utan har även haft återträff med sommarens konfirmander på Helsjön men jag smet redan igårkväll istället för idag för att kunna bli väckt i min egna säng nu på morgonen. Det har varit en fin helg och är tacksam över alla fina människor jag har i mitt liv, både familj och vänner. 

Nu sitter jag på bussen påväg tillbaka till mina fina glimmavänner och ser fram emot att få krama om dem. Fina vänner, helt klart!

Hoppas DU haft en fin helg!
KRAM











Kom ihåg mig?