En C-stad!

Första hela dagen i San Francisco börjar närma sig sitt slut och om jag gillade denna staden igårkväll så gillar jag den ännu mer ikväll. Det är en riktigt Carro-stad med mysiga gator, spårvagnar, butiker och just nu ett väldigt fint väder. Om jag trivs? Oja! Jag somnade så fort jag la huvudet på kudden igårkväll och sov, med undantag för kissepaus, i ett sträck fram tills alarmet ringde 9.15. Så skönt! Jag trodde inte att jag var så trött, men det var jag visst. 
 


Idag vandrade jag först för mig själv under första delen av dagen och gick rundor i lite olika butiker, shoppade lite och framförallt njöt av det härliga vårvädret. Under eftermiddagen var vi några som vandrade ner till havet och kikade runt lite. Fantastiskt mysigt!
 
San Francisco har lyckats ta en del av mitt hjärta. Chicago toppar fortfarande, men SF är bra på ett annat sätt!
 
KRAM!
 

 
 











Kom ihåg mig?