lämnade oss i sticket.

Fredagen är här och sökveckan har svishat förbi i rasande fart och imorgon går vi in i vår spelvecka med sju konserter på åtta dagar. Hej hektiskt liv! Våren kom och dundrade in i våra liv över några dagar innan den lämnade oss i sticket och lämnade efter sig en kall vind och en grå himmel. Vad var det bra för? Att kunna välja bland shorts och klänningar på morgonen istället för tråkiga jeans och koftor är bra mycket roligare, men tur är ju att snart är värmen här på riktigt för att stanna. Hurra!
 
 
Att klippa av håret i höstas var ytterst nödvändigt, men när man ser bilder som denna från förra våren med det långa håret så kan man ju inte annat än längta tillbaka. Snartsnartsnart är jag där igen! 
 
Önskar dig en fin fredag!!
 
KRAM!
 
 


Tuuli    •  

Du är väldigt fin måste jag säga!! - Vill förresten passa på att tipsa om att jag har en ''månadens blogg'' tävling, är du intresserad finns tävlingen länkad under min header!

Svar: tack snälla! :)
CAROLINE.










Kom ihåg mig?