en helg.

 
Jag stannade kvar i Glimåkra till måndaglunch så då blev söndagen lite som en extradag eftersom man kunde hänga kvar utan stress att behöva köra norrut. Vi hade kyrkhäng, åt lunch ihop med ett gäng favoriter, spelade ticket to ride, hade djupa samtal om livet och framtiden och bara hade det mysigt. 
 
Måndagen var alltså på riktigt hur bra som helst då jag helt plötsligt slukades in i gospelbubblan igen. Jag fick köra igång den nya kören med vår typiska uppvärmningslåt "when Jesus say yes" innan E kom och tog över och körde den vanliga uppvärmningen och allt kändes som vanligt fast utan "mitt" folk. Passade även på att luncha med några typiskt fina människor innan jag smet över till Cclgth för en stunds kvalletid. Vilken fin helg det blev!
 
...Och vet ni? idag går flyttlasset till Lund. Galenskap!











Kom ihåg mig?