Lund.

Jag har nu bott i denna fina lilla staden i två dygn och jag måste ändå säga att jag är nöjd. Nöjd med mitt val av stad och ännu nöjare över mitt val av boendet. Det är lite som att gå folkis bara att man uppgraderat sig lite. Jag tycker det är så skönt att börja mitt liv som student på en korridor för då kommer man in i ett umgänge med en gång och hittar människor att umgås med. Som ikväll var vi ett gäng som möttes upp på stan och köpte Lundafalafel och tog hem till A´s lägenhet och hade en äkta myskväll med samtal om livets stora och små ting. Larran känns bra!
 
Ett soligt Lund.

Men ikväll saknar jag honom. Han som får min vilopuls att gå upp och som får mig att känna mig så trygg. 
 
Ta hand om dig!
 
KRAM!


ISA    •  

verkar som en fin stad ju! tycker alltid det är lite spännande med nya marker :)

Svar: en superfin stad!! :)
CAROLINE.










Kom ihåg mig?