vimplar och gratis (nästan) möbler.

Trött, tröttare, tröttast är vad jag är idag. Lyckades ligga vaken mellan 02-04.30 inatt så när alarmet ringde på morgonen så var jag inte särskilt kaxig, men det behövdes fixas saker nu på förmiddagen så det var bara att pallra sig upp. Tänker att det förmodligen blir en väldigt lugn dag idag med filmtittande (sovande till en film.. ;)) och inte mycket mer än så. Helgen har varit lugn men superfin! jag gillar verkligen Larran och trivs hur bra som helst. I lördagskväll lagade vi god mat tillsammans och igår bjöd jag på god kladdkaka till det obligatoriska söndagsfikat innan Linnea, Sofia och jag passade på att pynta korridoren med vimplar. Himla festlig grej!
 
10 meters lång vimpel från Lagerhaus.
 
Och vet ni vad jag mer lyckats fixa i helgen? En gratis IKEA-säng och en soffa för endast 100 kronor. Så nöjd! Det var en tjej från korrioren nedanför (akuten) som ville bli av med en sprillans ny säng och jag visade mitt intresse och fick den. Typiskt bra grej! Någon soffa tänkte jag egentligen inte ha, men så kollade jag runt lite på blocket och hittade en superfin soffa för 100 kronor som bara var 800 meter härifrån så då slog jag till. En bra helg helt enkelt!
 
Studentlivet leverarar!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?