att bläddra i från förr.

Godmorgon söndag!
Viktor är på jobbet sedan tidigt i morse och jag har huset för mig själv även denna dag då m&p är uppe i huvudstaden och passar på att hälsa på Jonas medans dem fortfarande har semester. Vädret ser inte ut att vara mycket att hurra för idag heller så det får nog bli ännu en innedag. Jag vill ha sol och sommarvärme nu! Det var riktig sommarvärme en helg i början av juli men annars har det bara varit regn, är det verkligen bara detta vi får i år? Jag måste verkligen komma iväg och få köpt mina fotoalbum snart så att jag kan ta tag i fotohögen som bara växer. Att klippa och klistra i foton är så roligt och att sedan få se slutresultatet och ha ett riktigt album att bläddra i är så mycket roligare än att bara ha alla foton på datorn. Mamma tog alltid massa bilder på oss när vi var yngre och framkallade och satte i album och det är något jag uppskattar så sjukt mycket idag. Just att bara sätta sig i soffan och bläddra igenom alla album från förr. 
 
 
När regnet fortsatte ösa ner under gårdagen och jag så smått började klättra på väggarna tog jag tag i min rastlöshet och gjorde en ny sats av müsli. Hemmagjord müsli alltså, så mycket bättre än alla köpevarianter tillsammans.  Lite för mycket frön och lite för lite nötter blev resultatet idag då jag tog vad jag hade hemma, men ändå väldigt god. Att blanda ihop ingridienser man tycker om, lite honung och lite vatten och så in i ugnen tills du tycker det är klart. Svårare än så behöver det inte vara.
 
Önskar dig en fin söndag!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?