sista (!!).

Det är söndag och vi har haft två spelningar tidigare i helgen och idag har vi två stycken på hemmaplan i älskade Glimma. Kan ni förstå att vi bara har två (!!) spelningar kvar som Glimmakör 14/15!? Helt galet! Det har inte riktigt kommit ifatt mig än att det verkligen är slut om bara några dagar och försöker väl låta bli att tänka på det så gott det går, men idag är det en konstig känsla. Vi har haft så oerhört många spelningar under detta året och man är så van att blicka framåt till nästa spelhelg och tänka planering och liknande, men nu finns det ingen nästa spelhelg. Jag minns vår första konsert precis som om det hade varit igår. Det var på återträffen i oktober och vi har pirriga och taggade om vartannat och där stod vi, tillsammans med Isaiah och sjöng några låtar tillsammans med dem, några själva och Isaiah sjöng lite själva. Vilken kväll alltså! Jag ljög, vi har en spelhelg till, en återträffshelg i oktober. Wow, vilken fest det kommer bli! Att få sjunga tillsammans med den nya kören men framförallt få höra dem sjunga själva och se vilka personer som ingår i den kören ska bli väldigt roligt.
 
Dessa bilderna är tagna från vår första konsert som vi hade utanför skolan. Alltså wow, vi har verkligen varit med om mycket under detta året och jag är så himla tacksam över dessa fina människorna som jag fått göra denna resan tillsammans med. Fina familjen!
 
Två spelningar kvar. Nu kör vi!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?