en julmarknad.

För precis ett år sedan packade vi, jag och min fina villa-familj, in oss i bilen och åkte till Huseby julmarknad. Regnet smattrade mot fönstret mest hela tiden, men det var en så fantastiskt fin kväll så regnet mot rutan kändes obefintligt. Det var en kväll som jag sparade i både fotolådan och i den där hjärteasken som alltid finns med oavsett vart man går. Den hjärteasken som är fylld av så mycket kärlek och minnen. Vilken fin villautflykt vi fick till och jag blir nästan lite gråtig när jag tänker tillbaka på det. Vi gick där bland hantverk, julgodis, granar, ljuslyktor och så mycket mer och att jag fick göra detta med just några utav mina favoritmänniskor gjorde det hela oslagbart. 
 
 
 
 
Huseby julmarknad alltså. Om ni har vägarna förbi där i helgen så tycker jag absolut ni ska pallra er dit! riktigt mysigt ställe!
 
KRAM!
 











Kom ihåg mig?