en dröm.

Idag fick jag besked om att jag, om en knapp månad, ska få börja plugga till något som jag så länge drömt om - lågstadielärare. SÅ KUL! Under min korta period som mellanstadielärarstudent så kom jag fram till att det var just tillsammans med de yngre barnen jag ville hänga med och jag sökte både förskollärare och lågstadielärare och då jag blev reserv på båda och en ganska hög placering till just lågstadielärare så var jag inställd på att börja plugga till förskollärare men så kom antagningsbeskedet idag och hela jag sken upp i ett gigantiskt leende. Tänk att jag ska få utbilda mig till något som jag verkligen, verkligen vill. Och vet ni? en superfin vän ska bli min klasskompis vilket gör det hela ännu bättre. 
 
 
Först två veckors jobb, sedan två veckors sommarlov och sedan fyra års studier. Som det kan gå!
 
KRAM!


HANNA    •  

P U S S! Det blir fest!










Kom ihåg mig?