10-listan.

 10 saker jag tycker om:
- Min familj
- Mina guldkorn till vänner
- Nybakade bullar med ett kallt glas mjölk
- Jesus
- En perfekt mogen ananas
- Meningsfulla samtal
- När jag når ett mål jag kämpat för
- Solen
- När någon jag tycker om mår bra
- Dagar då jag inte klankar ner på mig själv


9 saker jag tycker mindre om:
- Skoskav
- Blodpudding
- Särskrivningar
- Prestationsångest
- Slask
- Orättvisor
- Hälsohets
- Försenade tåg
- Stress

8 bloggar jag läser
- Lillafruns dagbok
- Beatrice Bolmgren
Johanna
Hanna
Erica of Sweden
- Sara Holmgren
- Fias hälsa
- Madeleine

7 saker jag vill göra i framtiden:
- Gifta mig
- Resa
- Umgås med familj&vänner
- Utvecklas
- Utmanas
- Må bra
- Skratta

6 saker som skrämmer mig:
- Att såra någon och att bli sårad
- Träning - till viss del.
- Framtiden
- Att det ska hända något dåligt med någon bra person
- Hur världen ser ut idag
- Att falla tillbaka i gamla ovanor


5 platser jag tycker om att vara på:
- Bland människor jag älskar
- Glimåkra
- Hemhemma
- Helsjön
- Lund

4 ord som beskriver mig:
- Omtänksam
- Planerande
- Ambitiös
- Trevlig

3 saker jag ser fram emot:
- Solresa tillsammans med familjen i sommar
- En vår i Lund
- Livet

2 bra filmer:
- Nyckeln till frihet
- Forreste Gump
 
Japp, två typiska klassiker, men de är ju SÅ bra!

1 bra låt:
- "Tears of joy" - Phil Whickham
 
Listan är brutalt stulen från Rebecka











Kom ihåg mig?