En lista.

Jag heter -> Anna Margaretha Caroline Andersson 

 

Jag är för tillfället -> mycket nöjd med att ha semester och vetskapen om att jag hänger i Grekland om två veckor.

 

Jag är bra på -> att stressa upp mig i onödan och tänka "tänk om" både en och trettio gånger trots att jag inte kan göra något åt saken.

 

Jag tycker inte om -> att inte ha kontroll, ormar och äckliga småkryp.

 

Jag är dålig på -> att leva lagom.

 

Jag läser just nu -> "livet efter dig" för att ha historien färsk inför "arvet efter dig" som får bli sommarens första semesterbok. Annars läser jag en del bloggar och boken "mattillåtet" - en bok som alla (inte bara med ätstörningsbakgrund) borde läsa!

 

Jag gillar när -> man har en helt ledig dag och väderprognosen visar tokvarmt och man kan hänga vid havet hela dagen. Gillar även ljudet av regnsmatter mot fönstret samtidigt som man kurrar ihop sig i fåtöljen med en bra bok.

 

Jag sjunger -> gärna och mycket. Helst gospel!

 

Jag älskar -> människor och hotellfrukost.

 

Jag föredrar -> en kväll hemma tillsammans med vänner framför en utekväll på stan.

 

Jag tycker om -> människor som sprider positiv energi runt omkring sig.

 

Jag avskyr -> krig, hat och orättvisa.

 

Jag har på mig -> ett par lite för slitna jeans, en skrynklig tshirt och ett par svarta tofflor.

 

Jag dricker -> nästintill vatten till allt.

 

Jag lyssnar på -> gospel.

 

Jag blir arg -> på människor som dömer utan att veta vad personen i fråga gått igenom.

 

Jag är rädd -> för att dö ung och missa hela livet.

 

Jag önskar -> mina nära och kära ett långt och friskt liv tillsammans med mig.

 

Jag är pinsamt dålig -> på geografi och historia.

 

Jag är uppväxt -> i en fantastisk familj precis vid en sjö med bästa vännerna som grannar.












Kom ihåg mig?