något av det somrigaste jag vet.

Det är semester och kroppen har äntligen (!!) kommit på att man tvunget inte måste vakna tupptidigt utan faktiskt kan sova lite längre på morgnarna och orkar hålla igång lite längre på kvällen. Helt klart njutbart! Familjen A som planerar sin semester utifrån vilka matcher som spelas i fotbolls-em hänger mycket framför TVn tider som dessa och med det svenska sommarvädret så gör det inte så värst mycket. 
 
 
Det varma och sköna sommarvädret lämnade oss hastigt och ersattes med regn och åska, vilket iofs är oerhört välkommet då gräsmattan varit mer gul än grön pga torkan, och jag tog tillfället i akt att göra något av det somrigaste jag vet - flädersaft. Det tillsammans med jordgubbsplock i Hyssna är måsten i min sommarplanering!
 
Oavsett väder så är ändå semester rysligt skönt och vi njuter som bara den!


Matilda    •  

alltså åh, bästa saften!! Min mormor brukar alltid göra men har aldrig gjord det själv. Har du ett recept som du skulle vilja dela med dig av och är det svårt att göra? :)

rxbin.blogg.se    •  

Älskar citron! ^_^










Kom ihåg mig?