En ledig helg.

Det är söndag och jag har verkligen njutit av att ha en helt ledig helg bara för mig själv med promenader i den krispiga höstluften, spontanhäng på innergården och flertalet timmar under det varma täcket. Har känt mig totalt slutkörd den senaste tiden med många bollar i luften samtidigt så en ledig helg kom väldigt lägligt för min del. Hemtentan som legat som en moln över hela veckan lämnades äntligen in i fredagskväll så nu kan jag förhoppningsvis checka av en till sak från listan. Ljuva tanke!
 
 
Tog vägen förbi hemmakväll i fredagskväll och unnade mig några godisar som grattis till att jag skrivit klart arbetet. Lösgodis är något jag äter väldigt lite av, men ibland är det så galet gott att bara gå förbi och köpa några få för att stilla behovet och göra den pmsiga kroppen lite lugnare. Som jag skrev i ett inlägg i våras så har jag en hatkärlek till mens då jag alltid blir lika glad när den kommer pga min sjukdomshistorik, men mensvärken hade jag ju helt klart klarat mig utan. 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av söndagens vila och hoppas du gör detsamma!
 
KRAM!











Kom ihåg mig?