Ny instagram - Nytt liv?

tänk om det hade varit så enkelt. Vet dock inte om jag hade velat byta liv men en ny instagram ville jag tydligen ha för vips var den förra borta. Hade haft en "öppen instagram" och därav hade jag fått många följare som jag inte hade den blekaste om vilka dom var och kände att så ville jag inte riktigt ha det så bort med den gamla och in med en ny "stängd instagram". Nu kan jag ha koll på vilka som vill snoka i mitt liv och kan tom godkänna dom först. Vilken lyx! ;) Det hade ibland varit skönt att bara kunna starta upp ett nytt liv. Kunna välja vilka man vill följa och kunna godkänna vilka man vill följas av. Säger inte att livet hade blivit enklare då för det tror jag egentligen inte men man kunde iaf få ha lite kontroll. Jag är mitt uppe i ingenting just nu. Mitt liv är en enda röra och jag har ingen aning om vart jag ska ta vägen. Jag vill veta vad Gud vill med mitt liv och jag vill veta vad jag vill med mitt liv men just nu vet jag inget av det. Jag står bara kvar och trampar på ett och samma ställe. Jag kommer lixom ingen vart. Jag gillar att bestämma småsaker men när det kommer till större (enligt mig) beslut så tar det stopp. Jag lider av jobbiga beslutssvårigheter helt enkelt vilket är väldigt jobbigt. Alla kan ge mig råd om vad dom skulle gjort i min situation vilket många mer än gärna gör och gärna är åsikter 10000 olika och jag uppskattar alla råd men just nu behöver jag få råd från mig själv och det är det som är det svåraste. Jag har inga råd som jag kan ge mig själv. Livet hade varit enkelt om någon annan tog alla beslut åt än me frågan är.. hur roligt hade det varit? Få allt serverat på ett sliverfat och bara vara. Vissa hade säkert trivts med det och jag kanske hade varit en av dom i några dagar men vill man verkligen leva ett helt liv på det sättet? Jag tror inte det.
 
Nä, nu sitter jag bara och babblar på här och jag vet knappt vad jag skriver längre.
rörigt var ordet.











Kom ihåg mig?