Villhöver.

Listan på vad jag villhöver ha (vill ha + vad jag behöver) är lång och då min födelsedag närmar sig börjar jag spåna på årets önskelista. Tiderna runt födelsedag och jul blir jag alltid lite extra tacksam för allt det goda jag så ofta tar för givet i mitt liv. Bara det att jag har möjligheten att skriva en önskelista och faktiskt har möjligheten att få mer saker än vad jag kanske egentligen behöver. Att jag har flera olika platser att kalla "hemma", mat på bordet och ett liv fullt av familj och vänner.
 
Birkenstock - viktplatta - Margarethe-skål - skål från Mon Amie - bakbord - dammsugare - köksmaskin - träningsband
 
Några av sakerna från födelsedagslistan och några från livetlistan som ständigt finns med på önskelistan. Saker som en köksassistent. Alltså tänk vilken lyx att få ha en sådan att baka bröd i. DRÖM!
 
KRAM!
 


Jessica Högberg    •  

Hoppas du får allt!

Svar: Det har jag svårt att tro, men man kan alltid önska. :)
Caroline.










Kom ihåg mig?