måndagsbabbel

sommarlovet känns så sjukt lockande just nu! Orkar verkligen inte med skolan mer.. Visst nu börjar jag se ljuset i tunneln för det här året men ändå. Helt sjukt vad första året har gått fort! Känns som om det var igår som vi satt där runt ett bord och skulle presentera sig för varandra.. Galet! Men innan jag kan skriva sommarlov med stora bokstäver som status på facebook så måste jag ha gjort klart ett sociologiarbete tills på onsdag och sen ha redovisning om det. Frågan är; är det klart? Nej, skulle inte tro det. Har ingen motivation till att skriva det.. Min hjärna har siktat in sig på sommarlovet som vi får om sisådär fyra skoladagar.. Fick iaf tillbaka NP i matte idag och jag fick G+ på det så då är ett G i matte säkrat! pustar ut! Men när sociologiredovisningen är klar så har jag så gott som sommarlov! Hur skönt är inte det egentligen!? Ska bli så galet underbart att få vara ledig i två månader och bara få göra vad man vill! Eller inte riktigt vad man vill.. ska jobba tre veckor men det har jag ju valt själv så okej jag får göra vad jag vill :) SWEET!

Imon ska jag tillbringa min eftermiddag med denna underbara människa! Åh vad jag tycker om den tösen!
Var alldeles för länge sen som jag träffade henne så nu är det verkligen dags! Hon behöver mig och jag behöver henne så då fanns det inget annat alternativ ;)











Kom ihåg mig?