pjuue!

och där var matteB avslutat. Så Fantastikt skönt! Har aldrig varit något mattebarn så jag är väldigt nöjd med ett G i den kursen. Det är en kurs som är väldigt bra att ha inför framtiden så det känns bra att ha den avklarad. Eftersom jag i nuläget inte har en susning om vad jag vill utbilda mig till så försöker jag ha så många bra kurser i bagaget som möjligt. Känns helt okej att ha trean framför sig när man vet att man varken behöver läsa engelska eller matte. Har mestadels praktiska ämnen i trean och dom ämnena som är teoretiska känns ändå som om man kan leva med :)

Nu har jag svept om till pyjamas och tänkte nog gå i detta resten av dagen. Eller njae, kanske inte. Ska en sväng till Sandra senare och laga lite god mat och prata igenom livet. Fick i uppgift att handla lite innan så då kanske jag inte ska gå i pyajams..? ;) Isak kommer hem vid 18-tiden så jag kanske tom hinner träffa honom lite idag också! :)












Kom ihåg mig?