ännu en sådan.

1. Vad heter du? Anna Margaretha Caroline Andersson
2. Vad kallas du för? Caroline, Carro, Corren och massa andra smeknamn människorna i min omgivning hittar på.
3. Vad vill du att folk ska kalla dig? Bryr mig faktiskt inte så mycket. Carro blir bra! :)
4. Vad gör du just nu? Sitter i TVsoffan och sällskapar Viktor.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? Hade bra gärna velat ligga på en vit sandstrand i Thailand eller Mexico eller liknande! :)
6. Vad har du på dig? Randiga leggings, en svart blus och en grå kofta.

7. Vad har du gjort idag? Varit i kyrkan, sett på film och nu skriver jag denna listan.
8. Vad var det roligaste med din dag? busat med söta små barn på kyrkfikat,
9. Vad var det tråkigaste med din dag? Cissi åkte precis hem till skåneland igen.
10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Vaknar i bra tid av mig själv, äter en bra frukost med typ ägg&bacon, meloner och nån god smoothie sen så hade det varit perfekt om det var sommar och typ 30 grader så att man kunde få spendera dagen vid havet med fina vänner och avslutningsvis en grillkväll vid en mysig sjö (Helsjön).
11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser? Min storebror Viktor.
12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt? Högerhänt. Skulle jag varit vänsterhänt så hade jag sannerligen skrivit fult. :P
13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med? Utseendefixering, ångest, redigerade fotomodeller.
14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Jag ser en viss charm med alla årstiderna. Våren är hoppfull på något sätt för naturen exploderar och det blir grönt överallt (jobbigt för oss pollenallergiker men med medicin så är det vacker), Sommaren är underbar på alla sätt och vis, hösten tycker jag också är väldigt vacker! Eller iaf i början typ i början av september för då kan det fortafrande ganska varmt, luften är frisk och klar och så börjar naturen blir helt färgglad och fin och sist men inte minst.. vintern.  Vintern gillar jag också väldigt mycket om det är vinter på riktigt. Det ska inte vara någon mesig vinter med regn och gröna gräsmattor på julafton utan det ska vara lagom mycket snö och några minusgrader. Perfekt vinterdag med andra ord!
 
15. Vilken högtradition är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? Och varför? Julen. Absolut!
16. Beskriv den perfekta outfiten? Något jag trivs med!
17. Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc? Jeansleggings tycker jag är ett plagg som är mindre snyggt. Jag har ägt ett par som ligger under i en låda i garderoben. Gräsligt fula är vad dom är! Det finns säkert dom som passar i dom men jag jag gör det då inte.
18. På tal om mode, din favoritbutik? Måste nog säga h&m, MQ eler Zara. Helfina kläder!
19. Favoritplagg som du har i garderoben?  Svårt att säga. Fick en svart topp av mina bröder i fredags som jag blev lite smått förälskad i har tyvärr ingen bild men den är iaf mycket tjusig!
 
20. Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?Detta är ingen favoritoutfit men det är en av dom. Shortsen är mina absoluta favoriter och ja, linnet är också en favorit så tillsammans borde det ju bli en favoritoutfit? ;)
 
21. Favoritplagg på en man? Män i kostym och fluga tycker jag är fruktansvärt snyggt men lite mer vardagligt så tycker jag chinos, cardigans, shortor och stickade tröjor.
22. På tal om killar, vad föredrar du, svenskar eller utländska? Bryr jag mig inte om. Bara han är ärlig, förstående och älskar mig så spelar inte nationaliteten någon roll.
23. Beskriv en egenskap hos en man som du skulle vilja ha, t ex mörk röst, synliga ådror etc. En man som kan göra mig skrattig, är ärlig, förstående och älskande.
24. Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig? Lagad fina middagar och gett mig blommorn efter en fruktansvärt dålig dag.

25. Vad är det mest romantiska du gjort för en kille? Jag är tyvärr ganska oromantisk och tyvärr fick I stå ut med det. Får nog bättra mig lite!
26. Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon. Ingen aning. En resa till NY vore ju inte helt fel!
27. Vad är den hemskaste presenten du fått? jag vet faktiskt inte.
28. Cola eller fanta? Har alltid varit cola men har börjat tycka om fanta alltmer.
29. Choklad eller sur/salt godis? Beror på humör. Men oftast choklad.
 30. Sallad eller McDonalds? McDonalds är gott men jag väljer sallad. Typ den på Linnea´s. Fantastiskt god är vad den är!
31. Myskväll eller utekväll? Beror på sällskapet!
32. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? Helt klart kärlek utan sex. Sex utan kärlek känns ju totalt meningslöst!
33. Pengar eller kärlek? Kärlek!
34. Tåg/buss eller bil? Bil.
35. Bloggen, instagram eller twitter? Bloggen och instagram ligger nog på delad förstaplats. Men instagram går snabbast!
 
36. Tv eller dator? Datorn.
37. The Notebook eller Fast and the furious filmerna? Har inte sett Fast and the furious så kan inte uttala mig om detta men jag gillar The Notebook.
38. Roligaste fyllehistoria? Har ju vait full sååå många gånger så vet knappt vart jag ska börja...
39. Pinsammaste fyllehistoria? förstod ni ironin i förra frågan så kan ni nog lista ut svaret på denna också ;)
40. Om du läser bästa vän, vem tänker du då på? Hanna.
 
41. Något som du är riktigt rädd för? Spindlar, framtiden, att misslyckas etc. getingar.
42. En vacker mening som har fastnat hos dig?
43. Dra ett skämt? med min humor så ska ni nog vara glada att ni slipper.
44. Ditt finaste minne från dina gymnasietider? Har så fantastiskt många fina minnen och förhoppningsvis har jag många fler minnen om nio månader. Jag har en underbar klass som kommer bli jobbigt att släppa taget av efter studenten men bäst för dom att dom inte försvinner allt för långt bort så man kan få spendera lite tid med dom ändå!
45. Det roligaste som hände dig under gymnasiet? T ex, faceplanta (ramla framför alla på ansiktet) Jag är har totalt sjuk klass. Vi gör helgalna saker jämnt och ständigt och är det någon som inte skämt ut sig under en dag så är det något som inte stämmer. Så ja, det är händer många roliga saker under min tid på gymnasiet.
46. Någon som du önskar att du kunde ha gjort under gymnasiet? (t ex vara mer social, vara mindre social) Jag hoppas att jag kan få bli ett starkare ljus för mina vänner i skolan.
47. Något som du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än? resa, jobba med mitt dömyrke och gifta mig.
48. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Plugga religion, läsa nutida konst och dricka en kopp chaithe.
49. Beskriv din favoritscen från en film/serie alt. länka med youtube. Man kunde inte bädda in men klicka här!
50. Berätta tre saker om dig själv som ingen vet? (sjunger i duschen, äter baklänges middag etc)
  • Jag tycker att sporten och dödsannonerna är roligast i en tidning
  • Är rädd för att få hål i tänderna och för älgar
  • och sist men inte minst. Jag är fruktansvärt dålig diciplin.

 












Kom ihåg mig?