Lyxar.

Vi är framme på Teneriffa och vi njuter! Njuter av detta fantastiska hotell som är helt sjuuuuuuukt snyggt. Tänk att Jonas bott här på detta femstjärniga hotell i snart ett halvår. Vilken lyllos! Dagen har bjudit på massor utav sol och underbart god mat. Jonas åkte precis iväg till flygplatsen (12 mil enkel väg) för att hämta två gäster vars flyg var tre timmar sent medans Viktor och jag ligger här utslagna och latar oss. Jag älskar verkligen att ha semester. Att få ta dagen som den kommer och bara njuta av varandras sällskap. Om vädret är på vår sida så kommer morgondagen spenderas vid poolen och annars inne i spa-avdelningen. Vad tycker ni om det? Låter det som en bra plan? :)

Sov gott för det vet jag iaf att jag kommer göra!



Josefin    •  

Sola lugnt och ha en skön semester!










Kom ihåg mig?