ett äventyr.

Sista dagen här i Florida börjar gå mot sitt slut och jag ser tillbaka på denna resan med ett leende på läpparna. Vilket häftigt äventyr vi fått vara med om! Är så sjukt nöjd med att vi verkligen tog tag i denna resan och kom iväg och att det inte bara blev nånting vi pratade om. Vi har sett NY, Baltimore, Washington och Florida under loppet av 18 dagar och det har varit alldeles lagom lång tid att vara iväg då vi inte hunnit tröttna på sällskapet. Tacksam är ett ord som kommer definiera denna resan bra. Tacksam över att allt gått smidigt med alla byten mellan destinationerna, att vi fått vara friska under tiden vi varit här och självklart är vi tacksamma över att fått spendera tid med vår favoritamerikan. Det har varit en fantastisk resa men just nu saknar jag min säng där hemma så det ska bli väldigt skönt att få komma hem igen och få några dagars ledighet innan konfat drar igång.
 
Bilder från gårdkvällens strandhäng.
 
Tänkte hoppa in i duschen om en liten stund för att sedan göra mig i ordning inför sista kvällen här i Florida och vi slår på stort med restaurangmat istället för macka med philadelphiaost. Inget mig emot om man säger så! Efter en vecka med nästan bara macka så börjar man bli sugen på lite annan mat.
 
KRAM!
 











Kom ihåg mig?